Web Temp Legge inn papir timeliste

Web Temp

Legge inn papir timelister.

Alternativ 1, legge inn ei enkel liste.

  1. Logg inn.
  2. Søk på bonde eller avløser og velg oppdrag og rett oppdrag nr.
  3. Klikk på den lille pilen oppe til høyre.
  4. Velg «ny timeliste»
  5. legg inn relevant info
  6. Trykk «lager»

Alternativ 2, feks ved normal lønnskjøring.

  1. Logg inn.
  2. Trykk på «Timelister/Faktura» helt øverst
  3. Velg » avdelingens timelister»
  4. Dra litt «skille stolpen» på skjermen så du ser
  5. Sjekk at du er på rett periode, da har du alle oppdrag som er aktive denne mnd, både de som har levert digitalt, og de du kan legge inn på
  6. Klikk på den lille pilen nedover i «status felstet» på den aktuelle ansatte, velg » ny timeliste» og legg inn info